Anuluj

Darmowa wysyłka produktów z działu Reklama Świetlna Potrzebujesz pomocy? Napisz

Outdoor24 - sklep z reklamą zewnętrzną

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego outdoor24.pl

Prosimy Klientów o zapoznanie się z regulaminem, ponieważ jego treść obowiązuje obie strony w chwili dokonywania zakupów w sklepie internetowym outdoor24.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.outdoor24.pl prowadzony jest przez MEDIA PRESS JANUSZ GÓRALCZYK, z siedzibą w Andrychowie, ul. Stefana Batorego 32, 34-120 Andrychów; NIP: 5512161329, REGON 356700291.

2. Internetowy sklep outdoor24.pl (zwany dalej: Sklepem) prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową- Druków UV na powierzchniach płaskich, reklam przestrzennych, reklam świetlnych, reklam i serwisów internetowych, druku wielkoformatowego, poligrafii, systemów wystawienniczych –zwanych produktami ekspozycyjnymi - za pośrednictwem sieci Internet.

3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), podawanymi w złotych polskich (PLN).

4. Na wszystkie towary sprzedawane w Sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne.

5. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu w formie umożliwiającej jego odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią Regulaminu.

6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

7. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru. Sklep zawiadomi klienta o zaistniałej sytuacji i dokona zwrotu całej otrzymanej od klienta sumy pieniężnej.

8. Ofertę Sklepu mogą przeglądać wszyscy goście. Koszyk zachowuje swój stan nawet po wylogowaniu, do czasu usunięcia lub wysłania zamówienia. Możesz używać go jako notatnika.

9. Za konsumenta zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

II. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Towarach podane na stronie internetowej Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2. Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Ceny nie zawierają kosztów dostawy i płatności.

3. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana fakturą lub paragonem, które będą dołączane do Towaru. W przypadku klientów dokonujących pierwszego zakupu prosimy o wypełnienie i przesłanie upoważnienia VAT zamieszczane poniżej:Upoważnienie do wystawiania faktur VAT bez podpisu

4. Sklep przyjmuje do realizacji zamówienia:

• złożone on-line przez stronę www.outdoor24.pl

• pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklep@outdoor24.pl,

Po ustaleniu zawartości koszyka skieruj się do kasy, gdzie będziesz mógł wybrać sposób odbioru i formę płatności. Otrzymasz informację na temat szczegółów potrzebnych do dokonania płatności i będziesz mógł przekazać nam swoje uwagi do zamówienia.

• Po zatwierdzeniu formularza przedstawimy Ci ostateczne podsumowanie informacji o zamówieniu i jeśli wszystko będzie się zgadzać - będziesz mógł je wysłać.

• Na wszystkich etapach składania zamówienia poprzedzających jego wysłanie możesz je anulować lub poprawić dane. Aby anulować wysłane zlecenie prosimy o jak najszybszy kontakt z opiekunem Sklepu pod numerem 722 000 400

• Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które są naliczone po wyborze sposobu dostawy i płatności w procesie zamówienia.

5. Ceny. Potwierdzenie zamówienia.

• Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców. Sklep zawiadomi klienta o zaistniałej sytuacji i dokona zwrotu całej otrzymanej od klienta sumy pieniężnej.

Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), podawanymi w złotych polskich (PLN).

Po otrzymaniu zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub przez e-mail i omówi szczegóły, uzgodni termin i warunki realizacji. Umowa sprzedaży zostanie zawarta z chwilą potwierdzenia warunków złożonego zamówienia przez pracownika. W przypadku konieczności modyfikacji zamówienia- umowa zostanie zawarta z chwilą akceptacji warunków przez klienta. Jeżeli warunki zamówienia nie będą satysfakcjonujące, pracownik sklepu anuluje zamówienie.

W wypadku zakupów hurtowych istnieje możliwość negocjacji cen i uzyskania dodatkowych rabatów - prosimy o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z naszym personelem, podając planowaną wielkość konkretnego zamówienia.

III. SPOSÓB PŁATNOŚCI, KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY

1. Możliwe są następujące sposoby płatności:

Płatność online za pośrednictwem serwisu Dotpay postępując zgodnie z jego wytycznymi. Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Serwis Dotpay umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych banków. Towar zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

Płatność Przelewem:Należność za zakupiony towar proszę wpłacić na konto: MediaPress Janusz Góralczyk ul. Batorego 32 34-120 Andrychów MBank: 52114020040000320241233285 W tytule wpłaty prosimy podać ID zamówienia.2. Sklep dopuszcza inne sposoby płatności uzgodnione indywidualnie.

3. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany i określony przez klienta w zamówieniu. Koszty wysyłki obliczane są przy wypełnianiu koszyka i widoczne są przed złożeniem zamówienia, ewentualnie uzgadniane z pracownikiem sklepu przed złożeniem zamówienia.

4. Odbiór. Zakupione w Sklepie towary można:

• odbierać osobiście lub

• wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jeżeli wskazałeś własnego spedytora uregulujesz z przewoźnikiem przy odbiorze, wg jego taryfy.) Przedpłata całej kwoty przelewem- zamówienie zostanie przyjęte po wpłynięciu przelewu lub maila , faxu dowodu wpłaty na całą uzgodnioną kwotę. Jeżeli nie masz możliwości wysłać przelewu możesz także wpłacić pieniądze na poczcie.3. Szczegóły dostawy/odbioru.

Kurier- Zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem firmy spedycyjnej.

Inny kurier- Zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem wskazanego przez Ciebie przewoźnika. Szczegóły podaj w polu "Uwagi do zamówienia". Koszty transportu uregulujesz sam z przewoźnikiem.

Odbiór własny- Zamówienie można będzie odebrać w uzgodnionym wcześniej terminie w naszym biurze w Andrychowie, ul. Batorego 32, w godz. od 8 do 16.

Dostarczoną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie zewnętrznych uszkodzeń i niezgodności zawartości z dołączoną fakturą lub paragonem, zamawiający sporządzi w obecności kuriera protokół, które obie strony podpiszą.

5. Terminy realizacji.

• Orientacyjny termin realizacji zamówienia to okres od 3 do 30 dni. Orientacyjny termin realizacji na poszczególne produkty znajduje się w opisie produktu.

• W związku z tym, że oferujemy zróżnicowany, a jednocześnie najczęściej bardzo specjalistyczny asortyment, nie możemy z góry określić jednego, obowiązującego terminu realizacji.

• Kompletując ofertę wybieraliśmy produkty, które znajdują się możliwie w stałej sprzedaży, jednak nie możemy wykluczyć, że w wyjątkowych wypadkach konieczne będzie sprowadzenie pewnych produktów na zamówienie, czasem konieczne będzie wykonanie dodatkowych usług (wydruki, grafika), konfekcjonowanie, kompletowanie zestawów itd.

• Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i uzgodni termin realizacji - jeśli nie będzie Ci odpowiadał, anulujemy zamówienie.

IV. GWARANCJA, ZWROT TOWARU, REKLAMACJA, SERWIS.

1. Jeżeli zdarzy się, że zakupiony w naszym sklepie produkt posiada wady lub jest niezgodny z zamówieniem, zgłoś ten fakt niezwłocznie w formie pisemnej lub na adres e-mail- sklep@outdoor24.pl .

2. Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 722 000 400.

3. Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, sporządzany jest odpowiedni protokół, który prosimy dołączyć do reklamowanego produktu. Protokół uszkodzeń nie stanowi jednak w żaden sposób podstawy reklamacji, a dołączany jest wyłącznie w celach informacyjnych.

4. Prześlij na adres Sklepu produkt, który chcesz zareklamować dołączając do niego pisemne oświadczenie ze szczegółowym opisem powodów reklamacji produktu. Prosimy nie wysyłać produktów bez uprzedniego uzgodnienia. Jeśli nie zostanie podany powód reklamacji, nie będziemy mogli zająć stanowiska.

5. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym zespołem pod adresem e-mail: biuro@outdoor24.pl lub telefonicznie: 722 000 400.

6. Reklamowany towar, konsument powinien odesłać na adres siedziby firmy. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, będącego konsumentem, uważa się, że uznał je za uzasadnione. W przypadku uznania reklamacji, Kupujący ma prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrot pieniędzy, chyba że uzgodni inną formę- np. wymianę na inny produkt.

7. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

8. W przypadku zwrotu pieniędzy następuje on przelewem na wskazany rachunek bankowy lub w innej formie wskazanej przez Klienta w ciągu 7 dni po otrzymaniu przez nas towaru.

9. W wypadku produktów drukowanych techniką wielkoformatową, offsetową czy też laserową należy mieć świadomość, że specyfika tych technik może powodować niewielkie różnice kolorystyczne w stosunku do tego, co widzisz na ekranie lub co uzyskałeś z drukarki biurowej. Różnice takie nie dają prawa do reklamacji.

10. Ustawowa możliwość odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość przysługuje przy sprzedaży konsumenckiej, czyli dokonanej bez związku z działalnością gospodarczą lub zawodową klienta. Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny- pozwala w takim wypadku zwrócić konsumentowi towar w terminie 10 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez sklep oświadczenia lub załączenie go do paczki ze zwracanym towarem (bez podania przyczyny.)

11. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

12. W pozostałych wypadkach możliwość i warunki zwrotu uzgadniamy indywidualnie.

13. Nie podlegają zwrotom: Produkty, które zostały skonfigurowane na indywidualne zamówienie lub takie, którym towarzyszyło wykonanie usługi na indywidualne zamówienie - np. wykonanie wydruków, naniesienie grafiki, cięcie materiałów na wymiar itp.

V. POLITYKA PRYWATNOŚCI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

1. Nasz Sklep outdoor24.pl dba w sposób szczególny o ochronę prywatności naszych Klientów. Starannie dobieramy i stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych. Wszelkie przekazywane nam dane zabezpieczamy przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak też przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.

2. Możliwość przetwarzania danych osobowych wynika ze zgody samych Klientów, jak również ustawowych upoważnień do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

3. Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne. Klient sklepu outdoor24.pl ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.

4. Dane podawane przez Klienta sklepu są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem oraz do innych czynności związanych z wykonywaniem umowy sprzedaży. Aktualne dane Klienta, będą udostępniane innym podmiotom, o ile będzie to konieczne do wykonania umowy.

5. Zgodnie z obowiązującym prawem, dane klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

6. Sklep outdoor24.pl zapewnia klientom możliwość usunięcia danych osobowych w przypadku odstąpienia od umowy.

7. Sklep outdoor24.pl stosuje pliki „cookies”. Pliki COOKIES to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer www do przeglądarki i zapisywane po stronie Klienta Sklepu w pliku cookie. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików "cookies" nie uniemożliwia korzystanie z witryn sklepu, może jednak spowodować utrudnienia.

8. Struktura witryny Sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.

9. Pliki cookies nie przechowują żadnych danych pozwalających na identyfikację konkretnej osoby jako odwiedzającej stronę Sklepu.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie.

2. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Dokonane zmiany wiążą klienta sklepu, pod warunkiem iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i mógł się z nimi zapoznać.

3. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

4. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sklepem ourdoor24.pl, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.



zwiń -

W czym mogę pomóc?

Maria Błasiak

tel. 33 875 15 03
tel. 503 159 189
m.blasiak@mediapress.net.pl